2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تدریس تصویری حقوق ثبت کریمی منفرد +جزوه Pdf

مشخصات اصلی


قیمت: 100000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


حقوق ثبت، شاخه‌ای از علم حقوق عمومی داخلی با موضوع مالکیت و استیلا بر آن است که با تثبیت آن در نظام ثبت اسناد و املاک که در ایران سابقه‌ای به وسعت یک قرن دارد ظهور می‌یابد. آثار این رشته در تمام ابعاد زندگی مردم مشهود است و بیشتر امور حقوقی مردم در طول زندگی شان مربوط به این شاخه علم حقوق است. این علم ارتباط مستقیم با حاکمیت دارد؛ لذا در دست سازمان‌های دولتی است.
این موضوع از علم حقوق در یک واحد درسی به نام حقوق ثبت در مقطع کارشناسی رشته حقوق در قالب درس اختیاری تدریس می شود، که البته اهمیت فراوانی در حوزه عملی و کاربردی دارد. همچنین این درس از مواد امتحانی برخی گرایش های کارشناسی ارشد حقوق و آزمون اختبار کانون وکلا و سردفتری می باشد، که لزوم مطالعه آن را چند برابر می کند.
بسته پیش رو، از بهترین نمونه های تدریس شده در این زمینه است که به خوبی پوشش دهنده نیازهای دانشجویان در درس مزبور و همچنین داوطلبین آزمون های حقوقی می باشد .



برچسب ها: تدریس حقوق ثبت کریمی , تدریس تصویری حقوق ثبت , تدریس حقوق ثبت کریمی منفرد , تدریس جامع حقوق ثبت , جزوه حقوق ثبت کریمی منفرد ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط