صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تدریس تصویری جزا عمومی و اختصاصی نوبهار طهرانی1401

مشخصات اصلی


قیمت: 120000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


درس حقوق جزا یکی از دروس مهم و اساسی رشته حقوق است که در مقطع کارشناسی به حقوق جزا عمومی یک، حقوق جزا عمومی دو،حقوق جزا عمومی سه، حقوق جزا اختصاصی یک، حقوق جزا اختصاصی دو و حقوق جزا اختصاصی سه تقسیم شده است.

مباحث مطروحه در درس حقوق جزا به طور عام دارای نکات بسیار دشوار و قابل تامل می باشد که یادگیری این مباحث نیازمند بهره بردن از استاد ممتاز و مطالعه منبعی جامع و مانع می باشد، از همین روی فایل صوتی حقوق جزا استاد طهرانی که از اساتید برتر این درس می باشد به داوطلبان و دانشجویان گرامی ارائه کردیم.

اگر قصد شرکت در آزمون وکالت و یا آزمون کارشناسی ارشد حقوق جزا را دارید، تهیه فایل صوتی حقوق جزای عمومی و اختصاصی دکتر طهرانی را به شما پیشنهاد می کنم. فایل صوتی حقوق جزای عمومی و اختصاصی دکتر طهرانی بهترین منبع یادگیری درس حقوق جزا برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد حقوق جزا و آزمون وکالت و سایر آزمون های حقوقی می باشد.



برچسب ها: تدریس تصویری جزا عمومی و اختصاصی نوبهار طهرانی , جزا طهرانی1401 , حقوق جزا طهرانی 1401 , دی وی دی حقوق 1401 , جزوات آموزشی حقوقی , وکالت 1401 , بسته تضمینی وکال ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط