صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
بسته نکته و تست حقوق تجارت توکلی

مشخصات اصلی


قیمت: 90000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


معمولا داوطلبان آزمونهای حقوقی بعد از خواندن منابع آموزشی یا شرکت در کلاسهای آموزشی، تمایل به شرکت در کلاسهای نکته یا تست خوانی دارند.مجموعه های نکته و تست های مکتوب آخر برای پاسخ گویی به این نیاز تنظیم شده است.

استاد آن درس هر تست را توضیح داده و نکات آزمونی آن تست را همراه با مستند قانونی بیان کرده است و دلیل صحیح بودن گزینه و نا صحیح بودن سایر گزینه ها توضیح داده شده است.

در بسته های نکته و تست می آموزیم که چگونه در پاسخ به یک سوال باید نکات مختلف از بخش های مختلف یک عنوان درسی را به هم پیوند دهیم.

در بسته های نکته و تست می آموزیم که چگونه ممکن است چند تست با صورت علی الظاهر مشابه پاسخ های متفاوت داشته باشند و یاد می گیریم که تله های تستی چیست و چگونه آنها را بیابیم.



برچسب ها: نکته و تست حقوق تجارت , بسته نکته و تست توکلی , نکته و تست دروس حقوق , نکته و تست دادرسی مدنی , کتاب حقوقی , تهیه کتاب حقوقی , خردی منابع وکالت ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط